,,Mieli, būsimųjų pirmokų tėveliai. Savo pageidavimą dėl norimos mokytojos pasirinkimo galėsite išreikšti nuo balandžio mėnesio. Sekite informaciją mūsų tinklapyje. Jame bus patalpinta aktyvi apklausos nuoroda, kurioje ir parašysite savo norus. Administracija"

Sausio 5d. 8.00 val. prasideda centralizuotas priėmimas į pirmąsias klasesSkaityti>>>

2021 m. spalio 28 d. Panevėžio miesto savivaldybės tarybos sprendimu Nr. 1-296 pakeistas Mokinių priėmimo į Panevėžio miesto savivaldybės bendrojo ugdymo mokyklas tvarkos aprašasSkaityti>>>

2021 m. spalio 28 d.  Panevėžio miesto savivaldybės tarybos sprendimu Nr. 1-295 pakeistas Panevėžio miesto teritorijos paskirstymas bendrojo lavinimo mokykloms (komplektuoti mokinių iki 16 metų klases). Skaityti>>>

Prašymo forma (1A priedas)   centralizuotai priimamiems 1-ųjų klasių mokiniams iš mokyklai priskirtos aptarnavimo teritorijos;

Prašymo forma (1B priedas)  centralizuotai priimamiems 1-ųjų klasių mokiniams iš kitų mokyklų aptarnavimo teritorijų ir kitų savivaldybių;

V.Dziuričienės 2021 m. ataskaitos svarstymas

Svarstymui teikiama progimnazijos direktorės Vitalijos Dziuričienės 2021 metų veiklos ataskaita. Progimnazijos bendruomenės nariai kviečiami teikti siūlymus dėl ataskaitos vertinimo progimnazijos tarybos pirmininkei Aušrai Vilimienei el. paštu ausra.vilimiene@vyturyspanevezys.ltiki 2022 m. sausio 30 d.

Projekto "Kokybės krepšelis" veikla

"Vyturio" progimnazija dalyvauja Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų bendrai finansuojamame projekte Nr. 09.2.1-ESFA-V-719-01–0001 ,,Kokybės krepšelis“.

Tai tikslinė valstybės dotacija, suteikiama išimtinai mokinių pasiekimams gerinti. Lėšos skiriamos mokinių konsultacijoms, kitai mokymosi pagalbai, ugdymo aplinkai, tiriamajai ir kūrybinei mokinių veiklai organizuoti, mokytojų kvalifikacijai tobulinti ir kt. Skaityti plačiau>>>  

PROJEKTO LOGOTIPAS:

KK projekto logo1

 

 

 

 

 

"Kokybės krepšelio" sutartis Skaityti>>>

"Kokybės krepšelio" veiklos tobulinimo planas Skaityti>>>

 PANEVĖŽIO "VYTURIO" PROGIMNAZIJOS MOKYTOJŲ SUKURTOS METODINĖS PRIEMONĖS