Kūrybinė stovyklėlė "Koks skaitytojas esu?"
Birželio 1-2 dienomis trečių klasių mokiniai dalyvavo kūrybinėje stovyklėlėje, kurioje atliko įvairias užduotis, susijusias su knygomis.
Pirmą dieną trečiokai pradėjo diskusija šiais klausimais: kas yra geras skaitytojas? Koks skaitytojas aš esu? Kaip pasirinkti įdomią knygą? Apsikeitę nuomonėmis, mokiniai prisiminė, kur "gyvena" knygos. Kartu su klasės mokytojomis virtualiai apsilankė gražiausiose pasaulio bibliotekose, apžiūrėjo vieną žinomiausių Lietuvoje Vilniaus universiteto biblioteką. Trečiokai sužinojo, kad knygų galima rasti ne tik bibliotekose, knygynuose, bet ir skaityklėse. Pasigrožėję įspūdingais vaizdais bei šiuolaikinėmis technologijomis, mokiniai galėjo pasitikrinti, ar yra atidūs skaitytojai. Kupini emocijų sudalyvavo viktorinoje "Taip. Ne" apie lietuvių kalbos pamokose skaitytus kūrinių veikėjus. Trečių klasių mokiniai dienos veiklų pabaigoje gavo užduotį - kitą dieną pasirinkta forma pristatyti perskaitytą knygą.
Skaityti daugiau: Kūrybinė stovyklėlė "Koks skaitytojas esu?"
Būsimųjų pirmokų tėveliams
Birželio 10 d. 18 val. mokyklos aktų salėje būsimųjų pirmokų tėveliai (vienas iš tėvų) susitinka su mokytojomis Kristina Žvirbliene ir Renata Radzevičiene.
Birželio 11 d. 18 val. mokyklos aktų salėje būsimųjų pirmokų tėveliai (vienas iš tėvų) susitinka su mokytojomis Daiva Šniuikiene ir Daiva Tindžiuliene.
Laukiamas tik vienas iš tėvų su apsaugos priemonėmis. Vaikų neatsiveskite. Laikomės Nacionalinio visuomenės sveikatos centro nustatytų reikalavimų.
Kūrėjų, tyrėjų ir išradėjų diena
Gegužės 23 d. 5b klasės mokiniai džiaugėsi pasirinkę įdomias kūrybines veiklas: sportavo, kūrė muzikinius instrumentus, tyrinėjo medžius, juos skaičiavo, taip pat domėjosi Panevėžio krašto istorija, pavasario akimirkas supynė į vainikus, matavo aplinką savo žingsniais, tobulindami anglų kalbos įgūdžius sudarė kryžiažodžius. Kiekvienas mokinys pasirinko tyrinėti ar kurti patinkančia tema ir tuo pačiu mokėsi pažinti, konstruoti ir ugdyti įvairius savo gebėjimus, diskutavo, kad tokių veiklų galėtų būti ir dažniau.
5d klasės mokiniais atliko įvairias užduotis: ketvirtadalis klasės atliko integruotas matematikos ir gamtos mokslų užduotis, matuodami augalų dalis ir skaičiuodami statistinius duomenis. Nemaža klasės mokinių dalis rinkosi aktyvią treniruotę gamtoje. Taip pat netrūko ir meninius gebėjimus norinčių pademonstruoti ar įgyti mokinių: 2 mokinės rinkosi fotografijos nuotraukų ciklą karantino tema. Buvo mokinių, pasirinkusius aitvaro gamybą, muzikos instrumento gamybą ar garsaus dailės paveikslo atkūrimą. Smagu tai, kad į užduočių atlikimą, fantazavimą, kaip geriausiai būtų galima perteikti norimą įspūdį ar paveikslą, buvo įtraukta ir šeima. Keletas mokinių rinkosi ir atliko kūrybines anglų kalbos užduotis. Taip pat buvo mokinių, gilinusių pirmosios pagalbos suteikimo žinias ar dalyvavusių G.Petkevičaitės - Bitės bibliotekos organizuojamame konkurse.Mokiniai džiaugėsi galimybe pasirinkti širdžiai mielas veiklas, kūrybiškai pritaikyti turimas žinias ar išbandyti save naujuose amplua.
6d klasės mokiniai turėjo galimybę pasirinkti įvairių dalykų užduotis pagal savo pomėgius, norus. Dauguma pasirinko gamtos ir istorijos užduotis. Pasirinkę istorijos užduotį mokiniai turėjo nusifotografuoti prie kokio nors pasirinkto istorinio paminklo, piliakalnio ir sugrįžus atsakyti į mokytojos pateiktus klausimus. Gamtos užduotį pasirinkę mokiniai turėjo sukurti pasirinkto augalo pasą, t. y. pasirinkus augalą pagal mokytojos pateiktus klausimus surašyti apie jį informaciją ir sukurti taip vadinamą augalo pasą. Daugumai vaikų labai patiko atlikti užduotis ir puikiai sekėsi darbuotis bei ieškoti informacijos. Mokiniai teigia, kad norėtų daugiau tokių kūrybinių užduočių ir ateityje, kad galėtų parodyti savo kūrybiškumą, fantazuoti, daugiau sužinoti.
Skaityti daugiau: Kūrėjų, tyrėjų ir išradėjų diena