2011 balandžio 19d.

Meno diena -->

Kūrybinės – praktinės laboratorijos viena savaitės diena (visiems koncentrams ta pati diena) – Meno diena. Mokinys turi galimybę pasirinkti vieną meninę veiklą. Pasirinkimo galimybės:

KŪRYBINIŲ DIRBTUVĖS

1. Tapyba ir piešimas. Šios veiklos metu mokiniai išbando tapybą ant šilko, tapybą ir kitas dekoravimo technikas ant keramikos, daiktų piešimą suteikiant trimatę formą ir kt. Mokiniai skatinami aktyvinti vaizduotę. Jie dirba ir sukuria originalius darbus. Gražiausiai sukurtus darbus mokiniai dovanoja mokyklos labdaros renginiui arba jų darbai papuošia mokyklą.

2. Kompiuterinė grafika. Veiklos metu mokiniai įgyja naujų kompiuterinių žinių bei mokosi jas taikyti prisimenant dailės teoriją, lavina kompozicinius įgūdžius.

3. Keramika. Mokiniai šios veiklos metu turi galimybę išreikšti menines idėjas, kūrybinius sumanymus dirbant su keramikos priemonėmis, lipdymu. Užsiėmimų metu mokiniai mokosi kurti keramikos dirbinius, pažintį molį, kaip plastinės meninės raiškos priemonę, taikyti dailės raiškos kompozicinius įgūdžius.

4. Papuošalų gamyba. Kiekvienam žmogui patinka puoštis, tai kodėl nepasipuošus savos gamybos papuošalais?! Šios veiklos metu mokiniai gamina pauošalus ir taip įgyja platesnį suvokimą apie grožį, jo reikšmę kasdieniame gyvenime. Mokiniai skatinami ekologiškai mąstyti, naudotis įvairiomis reprezentacinėmis svetainėmis, įsigyti prekių internetinėse svetainėse.

5. Dekupažas. Šios veiklos metu mokiniai mokosi senus daiktus paversti naujais. Jie gali kurti, papuošti ir išreikšti save meno srityje. Taip pat susipažindinami su darbo priemonėmis, jų panaudojimo galimybėmis bei išmoksta nuosekliai atlikti darbą nuo idėjos iki galutinio varianto. Mokiniai dekoruoja senus daiktus mokyklos renginiams, sau bei socialinei veiklai – aplanko socialines įstaigas ir dovanoja pagamintus darbelius.

6. Floristika. Šios veiklos metu mokiniai susipažindinami su floristikos pagrindais, komponavimo principais, komponuojamų medžiagų asortimentu ir jų paruošimo būdais, bei kompozicijų pritaikymu pagal sezoniškumą. Visos veiklos metu mokiniai turi galimybę susipažinti su aranžavimo, koliažų ir sienų puošybos elementų darymo ypatumais. Mokiniai išmoksta pagrindinius kompozicinius elementus ir meninio komponavimo pagrindus. Mokiniai turi galimybę išreikšti savo menines idėjas kuriant atvirukus, floristines kaukes, rėmelius ir paveikslėlius, velykines kompozicijas bei komponuojant puokštes.

7. Medžio darbai. Ši veikla suteikia galimybę išreikšti menines idėjas, kūrybinius sumanymus per pasirinktas priemones. Mokiniai susipažindinami su medienos apdirbimo galimybėmis bei jos apipavidalinimu. Išmoksta valdyti šiuolaikines medienos apdirbimo stakles, įvairius įrankius.

ŠOKIŲ STUDIJA

Dalyvaudami šioje veikloje mokiniai turi galimybę įgyti būtiną bendrąją šokio raiškos patirtį ir išprūsimą. Taip pat mokiniai mokosi ne tik šokio žingsnelių, bet ir formuoja kūno laikyseną. ,,Šiuolaikinių šokių“ veikloje mokiniai susipažinę su šokių žingsneliais kuria įvairias kompozicijas. Grupelėse turi galimybę atskleisti savo sugebėjimus improvizuodami.

MUZIKAVIMO CENTRAS

1. Netradicinis orkestras. Šios veiklos metu mokiniai gali realizuoti save, dalyvauti renginiuose, o gal būt atskleisti savo paslėptas galimybes. Ši veikla ugdo laisvą, kūrybišką asmenybę, suprantančią ir mokančią vertinti muziką. ,,Netradicinio orkestro“ veikla skatina muzikavimą pagal kiekvieno vaiko kompetenciją, atsižvelgiant į jo asmenybę, galimybes, poreikius ir muzikinius pasiekimus.

2. Karaoke. Ši veikla suteikia mokiniams galimybę išreikšti save dainuojant dainas karaokė, pajausti dainavimo malonumą. Ugdo mokinių vidinę klausą, ritmo pojūtį, teisingą intonavimą, kvėpavimą, laikyseną. Mokiniai įgytus dainavimo įgūdžius gali taikyti dainuojant karaokė.

3. Gitaristų palėpė. Mokiniai turi galimybes susipažinti su muzikos instrumentais, muzikiniu raštu, muzikos teorija, muzikiniais stiliais, skambinimu gitara. Mokiniai lankosi muzikiniuose renginiuose, koncertuose. Mokiniams sudaromos galimybės puoselėti vidinį ir išorinį asmenybinį laisvumą, muzikinius įgūdžius, susipažinti su muzikos raštu, gitaros valdymo technika.

FOTO-KINO STUDIJA

1. Foto laboratorija. Ši veikla suteikia galimybę mokiniams išreikšti savo menines idėjas ir sugebėjimus fotoaparato pagalba. Mokiniai ugdosi kompozicinius įgūdžius, įgyja naujų žinių apie kompiuterinę programą, foto aparatūrą, nuotraukų spausdinimą. ,,Foto“ veiklos metu mokiniai supažindinami su skaitmeninių ir juostinių fotoaparatų galimybėmis, jų valdymu.

2. Kino ir įrašų studija. Šios veiklos metu mokiniai susipažįsta su pasaulinės kino ir vaizdo kultūros paveldu, žanrais, jų kūrimo ypatybėmis bei populiarinimo metodais. Taip pat mokosi kurti vaizdą skaitmeninėmis technologijomis ir apdoroti kompiuterių programomis. ,,Kino studijos“ veiklos metu mokiniai turi galimybę planuoti kokia tema norėtų sukurti filmą, taip išsakydami savo požiūrius, jausmus, svajones, įsitykinimus ir kt. Filmuotą medžiagą mokiniai mokosi sumaketuoti bei pristatyti mokyklos bendruomenei.

TEATRAI

1. Lėlių teatras. Šios veiklos metu suteikiama galimybė visiems programoje dalyvaujantiems mokiniams atskleisti savąjį kūrybingumą, skatinti dvasinį mokinių bendravimą. Taip pat sudaroma galimybė įgyti lėlių teatro kompetencijos pagrindus ir jais pasinaudoti mokyklos kultūriniame gyvenime. ,,Lėlių teatro“ veiklos metu mokiniai patys kuria scenarijų, pasakų personažus bei dekoracijas iš popieriaus ir kitų priemonių. Veiklos pabaigoje labdaros renginiui pristato pastatytą lėlių teatro spektaklį.

2. Šešėlių teatras. Šios veiklos metu mokiniai gali sujungti tradicinės raiškos priemones su tik jam būdingomis – šviesa. Kurdami tokį teatrą, mokiniai mokosi kūrybingai reikšti save jiems neįprastomis meninės raiškos priemonėmis bei vertinti savo pačių ir kitų meninę kūrybą. Mokiniai ugdosi bendravimo ir bendradarbiavimo gebėjimus, vaidindami metaforinėmis priemonėmis mokosi atskleisti personažo tikslą.

3. Forumo teatras. Šios veiklos metu mokiniai mokosi daryti sprendimus, keisti šeimos, draugų aplinkos situaciją, įveikti sunkumus ir konfliktus. Taip pat ugdosi tarpusavio supratimo jausmą. Ši veikla skatina žmones kalbėti, diskutuoti, ieškoti ir siūlyti problemų sprendimo būdų. Daugelis mokinių išmoksta tiksliai ir įtikinamai vaidinti situacijas, kad galėtų padėti savo bendraamžiams įveikti kilusius sunkumus.

4. Tradicinis teatras. Ši veikla yra skirta mokiniams, kuri suteikia galimybę išreikšti menines idėjas, kūrybinius sumanymus. Šios veiklos metu mokiniai mokosi ugdyti pasitikėjimą, savigarbą, atsakomybę, refleksijas, mokymosi mokytis gebėjimus. ,,Tradicinio teatro“ veiklos metu mokiniai mokosi išreikšti įvairius vaidmenis naudojant menines priemones, gaminti dekoracijas, pasirinkdami tinkamus rūbus pagal vaidmenį.

Iš skirtingų koncentrų mokinių sudaromos 12-30 mokinių grupės, kurioms vadovauja specialistai. Pasibaigus veiklos periodui mokyklos bendruomenei ir partneriams organizuojami renginiai (koncertai, parodos ir pan.), kurių metu pristatomi grupių ir individualių mokinių pasiekimai. Pasibaigus kiekvienam veiklos periodui organizuojama labdaros akcija, mokinių sukurti darbai dovanojami įvairioms organizacijoms ar žmonių grupėms, kurioms jie reikalingi ar suteikia džiaugsmą.

Archyvas

  •  

    2013 kovo mėn.
    P A T K P Š S
    « Geg    
     123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    25262728293031