2011 balandžio 4d.

Modelio “Mokomės kitaip” įgyvendinimas -->

„Vyturio” vidurinės mokyklos bendruomenė žino, ką daryti, kad vaikams būtų įdomu mokytis, smagu eiti į mokyklą. Žino, ko reikia, kad mokykloje būtų gera, jauku, saugu.

Modelio “Mokomės kitaip” įgyvendinimas – tai galimybė mokykloje kurti geresnės visuomenės pavyzdį, ugdyti žmones, kurie kurs tobulesnę visuomenę, tobulėdami patys.

Mokykla pateikusi paraišką „Modelio „Mokomės kitaip“ įgyvendinimas“ ES struktūriniam fondui gavo atsakymą, kad nutarta projektą finansuoti. 2010-11-17 projektas Direktorės valandų metu pristatytas 5-8 klasių mokiniams << plačiau mokomes kitaip pristatymas mokiniams
Projekto esmėProjektas įgyvendindamas Programos “MTP plius” 2 tikslo “Atnaujinti ir su naujomis kompetencijomis, kurios atitiktų darbo rinkos žinių visuomenėje poreikius, susieti ugdymo turinį” uždavinį “Diegti inovacijas švietime ir skatinti bendradarbiavimą, remiant ugdymo dalyvių iniciatyvas” spręstų dvi nacionaliniu ir mokyklos mastu svarbias problemas. Pirmoji – tyrimai rodo, kad mokinių esminės kompetencijos yra nepakankamos, mokytojams trūksta profesinio pasirengimo ugdyti kompetencijas, ugdymosi aplinkos nepalankios kompetencijų ugdymosi organizavimui. Antroji – patyčių paplitimo Lietuvoje ir mokykloje apklausų duomenys rodo, kad mokinių, patiriančių patyčias, skaičiai auga. Projekto metu diegiant mokyklos sukurtą netradicinį ugdymo Modelį visas ugdymosi turinys, procesas, aplinkos pritaikomos 5 – 8 kl. esminių kompetencijų: mokėjimo mokytis, komunikavimo, socialinės, pažinimo, asmeninės, kūrybiškumo – ugdymui saugioje, be patyčių, aplinkoje. Inovacijos realizavimui bendruomenės visi nariai mokosi, kuria netradicines ugdymosi aplinkas, kuria ir diegia priemones, programas, padedančias ugdytis esmines kompetencijas ir stebėti individualią pažangą. Bendradarbiaujant mokykloms – partnerėms vyks gerosios patirties mainai bei sklaida šalies mokykloms. Patyčių prevencijai sukurtos ir įdiegtos klasės bendruomenės stiprinimo programos, poreikių fiksavimo ir tenkinimo sistema, vyks bendruomenės narių mokymai. Netradicinės ugdymosi aplinkos ir procesų organizavimas jose bendradarbiaujant su nevyriausybinėmis organizacijomis garantuos kokybiškai naujais santykiais grįstos mokyklos kultūros kūrimą.

Projekto tęstinumas Projekto įgyvendinimas suplanuotas taip, kad jo metu vykdytos veiklos ( mokymai gilinant turimas ir įgyjant naujas kompetencijas, rengiant skaitymo vadovus ir kt. ) ir tų veiklų rezultatai ( sukurtos programos, užduočių komplektai, išleistos priemonės kompetencijų ugdymuisi, sukurtos ugdymosi aplinkos ir erdvės ) užtikrintų Modelio įgyvendinimo tęstinumą pasibaigus projektui. Visais sukurtais rezultatais bus naudojamasi tolimesniam Modelio funkcionavimui užtikrinti. Projekto metu įsteigtų naujų pareigybių funkcijų (poreikių fiksavimo ir tenkinimo, skaitymo vadovų ir kt. ) vykdymui bus panaudojamos mokinio krepšelio lėšos, pritraukiami mokiniai ( taip atliks socialinę praktiką ), tėvai, “Apskrito stalo” nariai ( kūrybinei – praktinei laboratorijai ). Ugdymosi aplinkos išlaikomos ir tobulinamos iš mokinio krepšelio, 2%, patalpų nuomos lėšų, rengiami nauji projektai, pritraukiamos rėmėjų lėšos. Tęsiamas bendradarbiavimas su mokyklomis – partnerėmis dėl kompetencijų ugdymo.

Archyvas

  •  

    2013 kovo mėn.
    P A T K P Š S
    « Geg    
     123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    25262728293031