Ugdymo organizavimas Spausdinti

1. 2013-2014 mokslo metai prasideda  rugsėjo 2 d., ugdymo procesas baigiamas atitinkamai:

Klasė

Ugdymo proceso

Ugdymo proceso trukmė

Pradžia

Pabaiga

Savaičių  skaičius

Mokymosi dienų skaičius*

I – IV

09-02

05-30

32

160

V

VI – VIII

09-02

09-02

05-30

06-06

32

35

160

175

Pastaba:* mokymosi dienų skaičius gali būti keičiamas pasikeitus švenčių dienų datoms ar su švenčių dienomis sutampančių poilsio dienų perkėlimo tvarkai.

2.  Mokykla dirba penkias dienas per savaitę;

3.  mokyklos direktoriaus  2013 m birželio 25 dienos įsakymu Nr. V- 89 „Dėl pusmečių datų“ vykdant pradinio, pagrindinio ugdymo programą mokslo metai 2013-2015 metais skirstomi pusmečiais:

1–5 klasėms pusmečių trukmė:

pirmas pusmetis: rugsėjo 2 d. – sausio 31 d.,

antras pusmetis: vasario 1 d. – gegužės 30 d.,

6 - 8 klasėms pusmečių trukmė:

pirmas pusmetis: rugsėjo 2 d. – sausio 31 d.,

antras pusmetis: vasario 1 d. – birželio 6 d.,

3.2.  mokinių atostogų trukmė kalendorinėmis dienomis:

ATOSTOGOS

PRASIDEDA

BAIGIASI

Rudens 1-4 kl

Papildomai

2013-10-28

2013-11-04

2013-10-31

2013-11-08

Rudens 5-8 kl.

Papildomai 5 kl.

2013-10-28

2013-11-04

2013-10-31

2013-11-08

Žiemos (Kalėdų) 1-4 kl

Papildomai

2013-12-23

2014-02-17

2014-01-03

2014-02-21

Žiemos (Kalėdų) 5-8 kl.

Papildomai 5 kl.

2013-12-23

2014-02-17

2014-01-03

2014-02-21

Pavasario (Velykų) 1-4 kl.

2014-04-14

2014-04-18

Pavasario (Velykų) 5-8 kl.

2014-04-14

2014-04-18

Vasaros:

I-V klasėms

VI-VIII klasėms

 

2013-06-02

2013-06-09

2013-08-31

3. 3.Mokyklos tarybos pritarimu  2013-06-17 (protokolo Nr. 4-MT) 1–5 klasių mokiniams skiriamos 10 mokymosi dienų papildomos atostogos:

2013-2014 m. m. : 2013 m lapkričio 4–8 d. ir 2014 m. vasario 17-21 d.;

 

4.  dešimt ugdymo proceso dienų per mokslo metus Mokyklos tarybos 2013 m. birželio 17 d. (protokolo Nr. 4-MT) pritarimu skiriama:

4.1.  1 – 4 klasėms:

  • 1 diena – rugsėjo 1-oji, Mokslo ir žinių diena;
  • 1diena – planavimo diena, rugsėjo 3 d.;
  • 1 diena – „Vyturio“ dainos, vasario mėn.;
  • 1 diena – prevencijos prieš patyčias diena, kovo mėn. III sav.;
  • 1 diena – „Vyturiečių“ sąskrydis, gegužės mėn. IV savaitė;
  • 1 diena- Metų renginys, gegužės mėn. III savaitė;
  • 3 dienos – ekskursijos, turistiniai žygiai, edukacinės programos,  rugsėjo, gruodžio, gegužės mėnesiais;
  • 1 diena- mokslo metų užbaigimo diena.

4.2. 5-8  klasėms:

  • 1 diena - Žinių diena, rugsėjo 2 d.;
  • 1diena - planavimo diena (projektų ir neformaliojo ugdymo veiklų pristatymas, motyvacinių laiškų rašymas, darbas su klasės auklėtoju), rugsėjo 3 d.;
  • 1 diena - bendrųjų kompetencijų uždavinių išsikėlimo diena, rugsėjo 4 d. (5-7 klasių mokiniams);
  • 1 diena - sporto - turizmo diena;
  • 1 diena - mokomųjų dalykų olimpiadų diena, 2013 m.gruodžio mėn. I sav.;
  • 1 diena - Metų renginys 2014 m. gegužės mėn. III sav.;
  • 1 diena - prevencijos ir prieš patyčias diena, 2014 m. kovo mėn. III sav.;
  • 1 diena - bendrųjų kompetencijų uždavinių įsivertinimo diena,  2014 m. gegužės mėn. II, III sav.;
  • 2 dienos - edukacinės kelionės 5 klasėms 2013 m. rugsėjo mėn, 2014 m. gegužės 30 d. ir 6 – 8 klasėms 2013 m. rugsėjo mėn. , 2013 m. birželio mėn. 6 d.;
  • 1 diena  Atsisveikinimo su mokykla šventė 8 klasių mokiniams; birželio mėn. I sav.

5. Kūrybinės dienos įskaičiuojamos į mokymosi dienų skaičių.

6.  Oro temperatūrai esant 20 laipsnių šalčio ar žemesnei, į mokyklą gali neiti I-V klasių mokiniai, esant 25 laipsniams šalčio ar žemesnei temperatūrai – VI-VIII klasių mokiniai. Šios dienos įskaičiuojamos į mokymosi dienų skaičių.

6.1.   Nustatomas pamokų laikas:

II-IV klasėms V-VIII klasėms I klasėms
  1. 8.00 – 8.45
  2. 8.55 – 9.40
  3. 9.50 – 10.35
  4. 11.00 – 11.45
  5. 12.05 – 12.50
  1. 8.00 – 8.45
  2. 8.55 – 9.40
  3. 9.50 – 10.35
  4. 11.00 – 11.45
    Kūrybinė praktinė laboratorija
    12.05 – 15.50
  5. 13.00 – 13.45
  6. 13.55 – 14.40
  7. 14.50 – 15.35
  1. 8.00 – 8.35
  2. 8.45 – 9.20
  3. 9.30 – 10.05
  4. 10.35 – 11.10
  5. 11.20 – 11.55

6.1.1. Pradinėse klasėse individualus darbas su mokiniais spragų išlyginimui vyksta pagal individualų grafiką;