Antradienis 03 Gruo 2019
 
 

Kalendorius

Gruodis 2019
PATKPŠS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Prisijungti



Lankomumo statistika

Turinio peržiūrėjimai : 443324

LRT mediateka

Reklaminis skydelis

Dabar lankosi

Mes turime 1 svečią online
Reklaminis skydelis
Error: GD2 library does not support JPG!
Metodinė diena PDF Spausdinti Email

2014 m. sausio 31 d. Panevėžio „Vyturio“ progimnazijoje vyko pedagogų kvalifikacijos tobulinimo politiką formuojančių ir vykdančių institucijų darbuotojų metodinė diena „Formalusis ir neformalusis vaikų ir jaunimo ugdymas: sąsajos, jungtys, perspektyvos“.

Į „Vyturio“ progimnaziją iš visos Lietuvos rinkosi  norintys pasisemti patirties. Visus susirinkusius pasveikino  progimnazijos direktorė V. Dziuričienė. Programą pristatė Šiuolaikinių didaktikų centro direktorė D. Penkauskienė. Dalyviams buvo labai įdomu klausytis Jaunimo centro „Babilonas“ steigėjos ir direktorės R. Šliažienės pranešimo „Neformaliojo vaikų ir jaunimo švietimo principai ir nuostatos, formaliojo ir neformaliojo ugdymo dermė“. Progimnazijos direktoriaus pavaduotoja ugdymui S. Martinonienė skaitė pranešimą „Neformalus ugdymas formaliojo ugdymo sistemoje: „Vyturio“ progimnazijos patirtis“.

Visi metodinės dienos dalyviai galėjo susipažinti, kaip neformalusis ugdymas integruotas į formalųjį  Panevėžio „Vyturio“ progimnazijoje. Net penkiose grupėse vyko darbas: „Mokinių ir mokytojų bendradarbiavimas ugdant Bendrąsias kompetencijas“ – pranešėja R. Budnikienė; „Skaitymo valandos mokinių individualiai pažangai“– pranešėja L. Plėtienė; „Pagalbos mokiniui sistema“ – pranešėja I. Navickienė; „Kūrybiškumo ugdymas projektinėje veikloje“ – pranešėja O. Karoblienė; „Klasės bendruomenės stiprinimo programa“ – pranešėja Z. Stripeikienė.

Po darbo grupėse vyko panelinė diskusija ir grupių darbų pristatymas.  Buvo bandoma atsakyti į klausimą, ar įmanoma formaliojo ir neformaliojo ugdymo dermė. Vienareikšmiško atsakymo, žinoma, nebuvo. Kai kurias idėjas siūlė paskleisti šalyje, aktyviau dalintis patirtimi. Svečiai išsakė savo nuomonę apie lektorių pristatytas veiklas ir pabrėžė, kad „Vyturio“ progimnazija – gyva mokykla, kurioje  idėjų gali sau rasti  ir formaliojo, ir neformaliojo ugdymo specialistai.

Mokytoja Oksana Karoblienė