Istorija ir mokslas kitaip
Spalio pabaigoje mūsų 7b klasė nuvyko į Palangą. Nuvažiavę iškart keliavome pasisveikinti su jūra, pasivaikščioti po miestą, nors oras nelepino. Po pasivaikščiojimo tyrėjome labai įdomią edukacinę veiklą: matėme įvairius, įdomius cheminius bandymus, sužinojome kiek dantų pastos reiktų drambliui išsivalyti dantis. Visus sužavėjo veidrodžių kambarys ir slėpynės po iliuzijų namą. Važiuodami namo sustojome pasisotinti ir apmąstyti: kuo gi praturtėjome?- pamatėme Palangą sužinojome plačiau apie mokslą kitoje aplinkoje. Mūsų klasei ši ekskursija labai patiko.
7b kl. mokinės Jorūnė ir Viltė
Skaityti daugiau: Istorija ir mokslas kitaip
Edukacinė veikla „Aš – knygininkas“
Spalio 28 d. 3a klasės mokiniai neišsigandę žvarbaus rudeniško vėjo nuvyko į J.Masiulio knygyną. Ten trečiokai susipažino su knygyno darbuotojo profesija. Pasidalinę grupelėmis patys bandė padirbėti: tikrino gautų prekių sąrašą, klijavo kainas, dirbo kasoje, ieškojo prekių, kurias reikia grąžinti leidykloms. Taip pat mokiniai trumpam tapo knygos leidėjais. Jie kūrė savo klasės enciklopediją: gamino viršelį, spalvino gyvūnus bei rašė apie juos informaciją. Pagamintą knygelę nešė susegti. Padirbėję ir susėdę rateliu vaikai aptarė, kaip sekėsi dirbti, kas labiausiai patiko. Noriai sudalyvavo viktorinoje. Teisingai atsakę į darbuotojų knygyno vedėjos klausimus apie knygas, gavo po raidę ir iš jų sudėliojo žodį - knygos veikėją - Pelenė. Į mokyklą mokiniai grįžo kupini įspūdžių ir ne tuščiomis rankomis: parsinešė sukurtą enciklopediją, kiekvienas gavo dovanų po saldainį ir pieštuką. Visiems patiko knygininko darbas!
Mokytoja Edita Luomanienė
Skaityti daugiau: Edukacinė veikla „Aš – knygininkas“
4a klasė mokosi programavimo
Ar žinote kas yra kalibravimas? Kokios pagrindinės robotų programavimo spalvos? Iš kelių langelių sudaromi kodai? Ir nuo ko pradėti programuoti? Į šiuos klausimus visus atsakymus gavome nuvykę į ,,RoboLabą“. Spalio 28 d. kartu su šio centro metodininke Klaudija turėjome bendrą matematikos ir programavimo pamoką. Daug sužinojome apie programavimo subtilybes. Patys kūrėme trasas ir leidome ,,Ozobotams" jomis judėti. Pasibaigus pamokai išsiaiškinome, kas yra svarbu: išklausyti instrukcijas, nesumaišyti eiliškumo, neskubėti, bet apgalvoti ir tiksliai atlikti visus nurodytus veiksmus. Buvo tikrai šaunus užsiėmimas.
Mokytoja Renata
Skaityti daugiau: 4a klasė mokosi programavimo