Pamoka ne tik pramoga, o mokslinis tyrimas
Rugsėjo 25 d. Panevėžio „Vyturio“ progimnazijos 3b klasės mokiniai vyko į Panevėžio RC RoboLabas, kuriame yra ką veikti nutrūktgalviams kūrėjams, norintiems ne tik konstruoti, bet ir žaidžiant mokytis bei spręsti problemas, programuoti robotus. Tikslas buvo ne tik gerai praleisti laiką, bet ir atpažinti ir surasti kaimynines Lietuvos šalis, įvardinti tų šalių sostines. Reikėjo ne tik pasitelkti iš anksčiau įgytas žinias, bet ir gerai orientuotis žemėlapyje, bendrauti ir bendradarbiauti tarpusavyje, poroje, parodyti Mind Designer programavimo įgūdžius. Vyko ir mokslinio tyrimo procesas - eksperimentavimas ir stebėjimas, tyrimo duomenų apdorojimas, teorijos sukūrimas. Mokiniai naudojosi centro parengtomis kortelėmis su šalių bei jų sostinių pavadinimais, tų šalių vėliavėlėmis. Atliko mokytojos parengtas užduotis.
Skaityti daugiau: Pamoka ne tik pramoga, o mokslinis tyrimas
Paslaptingas OZOBOT miestas
Rugsėjo 25 d. Panevėžio „Vyturio“ progimnazijos 4a, 4b, 4c, 4d klasių mokiniai dalyvavo integruoto ugdymo dienoje „Kaip atsirado miestai“. Pasaulio pažinimo pamokoje mokiniai aiškinosi, kada ir kodėl atsirado miestai, kaip atrodė senovės miestai, lygino juos su dabartiniais miestais. Įdomu buvo sužinoti kada ir kur buvo atrastas seniausias miestas. Lietuvių kalbos pamokose mokiniai bendradarbiaudami pagal užuominas bandė atspėti Lietuvos miestus, jų herbus, skaitė padavimus. Matematikoje gilinosi į dydžių matavimus, sužinojo, kokie didžiausi pasaulio miestai . Muzikos pamokoje skambėjo dainelės apie miestus.
Skaityti daugiau: Paslaptingas OZOBOT miestas
Kokią žemę galima minkyti?
-
Rugsėjo 25 d. 2b klasėje vyko integruoto mokymo(si) diena „Kokią žemę galima minkyti?“ Iš ryto mokiniai skaitė tekstą apie molį, ieškojo jame atsakymų į mokytojos pateiktus klausimus. Atlikdami užduotis sužinojo, kokiomis savybėmis pasižymi molis, kur jis panaudojamas, kaip vadinami žmonės, kurie kuria įvairius dirbinius iš molio. Vėliau savo pažintį su moliu pratęsė keramikės Dalios Svilienės studijoje. Antrokai dalyvavo keramikos edukacinėje programoje „Tavo rankose molis atgyja“. Programos pradžioje keramikė apžvelgė keramikos raidą, supažindino su lietuvių liaudies lipdymo, dekoravimo tradicijomis, technikomis, pademonstravo Lietuvoje randamo molio rūšis. Iš šalia Kuršėnų kasamo Lietuvos gelsvojo molio mokiniai kūrė darbelį „Obuolio puselė – lėkštelė“. Keramikė mokė pajusti molio švelnumą, elastingumą, išgirsti garsus, kurie skamba naudojant įvairias molio lipdymo technikas. Sukurtus darbelius vaikai dekoravo linijomis, taškeliais, įspaudais, bei savo sukurtais dekoro elementais. Dvi valandos keramikės studijoje tiesiog „sprogo ore“. Visiems buvo taip gera kurti, kad net nesinorėjo grįžti į mokyklą.
Skaityti daugiau: Kokią žemę galima minkyti?