NAUJIENOS

Antrokai – draugystės gelbėtojai

2b klasės mokiniams vyko integruota diena, kurios metuteko būti ir skaitytojais, ir detektyvais, ir menininkais, ir draugystės gelbėtojais!

Rytą pradėjome smagiai skaitydami vaikų knygų kūrėjos Aušros Kiudulaitės paveikslėlių knygą „Maksas ir 92 musės“. Draugiško ir nuobodžiauti nelinkusio šuniuko Makso istorija sudomino ir pralinksmino, tačiau, stebėdami iliustracijas, supratome, kad paveikslėliuose slepiasi dar daugiau neaprašytų istorijų, kurias svarbu išsiaiškinti. Mokytoja Gražina ir bibliotekininkė Raimonda buvo paruošusios keisčiausių klausimų ir nuolat kartojo: „Būkite atidūs - visi atsakymai slepiasi paveikslėliuose!“. Vaikai buvo ir atidūs, ir pastabūs, todėl užduotis gliaudė kaip riešutėlius.

Po pertraukos mokytoja Gražina grįžo su džiugia žinia – gavome laišką nuo Makso! Antrokai nusistebėjo: „Nejaugi Maksas toks protingas, kad moka rašyti elektroninius laiškus?“ Bet ko tik nebūna knygose! Kai mokytoja perskaitė laišką, supratome, kad be reikalo džiaugtasi - žinia nėra linksma. Laiške Maksas prašo vaikų pagalbos, nes jo draugės musės, pasakę, kad išskrenda ieškoti bitės, pradingo ir jau kuris laikas negrįžta, todėl Maksui neramu.Visi antrokai sutiko, kad būtina Maksui padėti. Ėmėme svarstyti, kur ieškoti musių? Vieni siūlė eiti į parką, kiti – susirasti bitininką...  Tačiau, panagrinėję miesto centro žemėlapį, pastebėjome, kad mūsų miesto biblioteka yra pavadinta Gabrielės Petkevičaitės – Bitės vardu. Gal Makso draugės svečiuojasi bibliotekoje?

Išsiruošėme į virtualią kelionę ir žemėlapyje nubrėžėme kelią nuo mokyklos iki G. Petkevičaitės – Bitės bibliotekos. Prie bibliotekos durų mus pasitiko bitutė Greta. Ji „vedžiojo“ mus po biblioteką, parodė pačius įdomiausius kampelius, erdveles, skaityklas ir pasakojo pasakojo ...Kad ir kaip buvo įdomu klausytis bitutės Gretos, bet bibliotekoje nepastebėjome nei vienos Makso draugės musės. Dabar jau mums prireikė paguodos prizo, todėl sužaidėme Kahoot žaidimą apie bibliotekoje išgirstas įdomybes. O kai nuotaika praskaidrėjo, Rokaspasiūlė sprendimą – pasiverskime patys musėmis! Valio! Šis pasiūlymas mums patiko, todėl greitai įvairiais raštais išmarginome spalvotą popierių, kad mūsų sukurtos musės būtų kuo spalvingesnės ir linksmesnės. Mokytoja Gražina paaiškino, kas yra simetrija, simetrijos ašis, prisiminėme, kokias žinome geometrines figūras ir susitarėme, kad sukursime simetriškas muses panaudodami bent tris skirtingas geometrines figūras. Ar mums pavyko? Paklauskite šuniuko Makso!

„Žiauuuuriai įdomi diena...“, „Kaip gerai, kad šiandien nebuvo pamokų...“ – džiaugėsi antrokai.Įsivertindami jie dėjo spaudukus – širdutes prie labiausiai patikusių veiklų. Ir kaip smagu, kad kiekviena veikla sulaukė širdučių. Antrokams patiko skaityti knygą, atsakinėti į teksto suvokimo klausimus, sužinoti apie žymius miesto pastatus ir žmones, virtualiai keliauti po biblioteką, atlikti Kahoot užduotis, marginti spalvotą popierių, kurti simetriškas muses ir netgi kalbėti musių kalba...

Gražina Apšegienė,Raimonda Budnikienė

01.png 02.png 03.png

04.png