NAUJIENOS

STEAM diena 4a klasėje

Paskutinį  vasario mėnesio penktadienį 4a klasės mokiniai pradėjo klausimu „Kodėl reikia rūšiuoti atliekas?“ Pasipylė minčių lietus. Kad suprastų, ar išsakytos mintys  teisingos, ketvirtokai atliko įvairias veiklas.

Perskaitę tekstą ir pažiūrėję mokomąjį filmukąmokiniai pakartojo, ką reiškia rūšiuoti atliekas, į kokius konteinerius jas reikia mesti. Sužinojo, kiek turi praeiti metų, kad suirtų popierius, plastikas, stiklas, metalas. Išsiaiškino, kad antpakuotės esančio perdirbimo ženklo viduryje parašytas skaičius reiškia, iš kokios medžiagos pakuotė pagaminta. Po to įgytas teorines žinias pritaikė praktiškai.

Suskirstyti grupelėmis į kambarius kiekvienas iš eilės rodė savo surinktas pakuotes, apsitarę turėjo „surūšiuoti“ jas į nusipieštus konteinerius užrašydami pakuočių pavadinimus. Komandų kapitonai pristatė grupelių darbus. Vėliau kiekvienas ketvirtokas suskaičiavo, kiek apytiksliai kilogramų šiukšlių per metus išmeta jo šeima, sprendė uždavinius apie medžiagų perdirbimą, diskutavo, kaip šiukšlės kenkia gamtai, gyvūnams, kodėl pavasarį organizuojama akcija „Darom“. Ketvirtokai teikė pasiūlymus, kaip kiekvienas gali prisidėti prie gamtos išsaugojimo. Savo mintis vaizdžiai perteikė sukurtuose plakatuose „Švari Lietuva - graži Lietuva!“, „Švari Žemė - graži Žemė!“.

Integruotą dieną užbaigė refleksija, kurioje mokiniai pateikė jau tikslius atsakymus  į iškeltą klausimą „Kodėl reikia rūšiuoti atliekas?“, pasidžiaugė, ką naujo sužinojo. Įgytas žinias pritaikė praktiškai - po pamokų išnešė ir  išrūšiavo savo surinktas pakuotes, tarą ir kitas atliekas į jiems skirtus konteinerius.

Mokytoja Edita

01.png 02.png 03.png

04.jpg