Laiškas būsimiesiems pirmokams ir jų tėveliams  Skaityti >>>

Prašymai į 1, 5  klases ir gimnazijų klases  Žiūrėti čia>>>

Prašymai pateikiami miesto Švietimo skyriuje el paštu  priemimas.mokyklos@panevezys.lt

NAUJIENOS

Integruotos SLURŠ pamokos 1-4 klasėse

Sausio 29 d. „Vyturio“ pirmokai visą dieną skyrė sportui, sveikatai ir šeimai. Turėjome integruotą kūrybinę SLURŠ dieną, kuriai ruošėsi ir mokytojos, ir mokiniai.

Diena prasidėjo nuo mankštos. Sportavo visi - vaikai, tėveliai ir mokytojos. Kai kas net susirungė kliūčių ruože. Po aktyvios veiklos pasikalbėjome tema „Ką žinau apie sportą ir sveikatą", ir užpildėme mąstymo žemėlapį. O tada atėjo laikas vaikų pasirodymams. Pirmokai pasakojo apie savo ir savo šeimos sportinius pasiekimus, pomėgius, aktyvų laisvalaikį, džiaugėsi, kad klasės draugų pomėgiai labai panašūs. Skyrėme laiko ir įvairioms užduotims - prisiminti skaičių skyrius, mokytis nupiešti judantį žmogų, atpažinti sporto šakas, aptarti Lietuvos sportininkų pasiekimus. Dieną vainikavo kūrybinė užduotis - sukurti sporto plakatą arba nupiešti sportuojančią šeimą.

Kūrybiškai mokytis be galo smagu.  Daugiau nuotraukų galite rasti mokyklos Facebook'e.

Mokytoja Kristina

Trečių klasių mokiniai SLURŠ integruotą dieną ,,Mokausi gyventi sveikai“ pradėjo ryto mankšta. Pasimankštinę aiškinomės sveikos gyvensenos (fizinio aktyvumo, sveikos mitybos, grūdinimosi,

pakankamo miego, geros nuotaikos) įtaką sveikatai. Išsiaiškinome, kad organizmą galima grūdinti

įvairiai: vandeniu, oru, saule, aktyviu judėjimu. Grūdintis reikia nuolat. Išsiaiškinome, kokia sporto šaka lavina visus raumenis. Tai plaukimas. Be fizinio aktyvumo labai svarbu sveikai maitintis. Vieni mokiniai piešė sveiko maisto piramides, kiti mokiniai ruošė sveikuoliškus pusryčius, dalinosi sveikuoliškais receptais, siuntė užfiksuotus proceso elementus fotonuotraukose ir video vaizduose. Akivaizdus vaikų užsidegimas šiame procese.  Buvo ir pasidalijimų tėvelių forume, kad jau pavalgė ryte nesveikuoliškų pusryčių, o vaikai paruošė antrus pusryčius sveikus. Vieni trečiokai pagamino sveikuolišką patiekalą pagal močiučių, mamų receptą  juos užrašė ir iliustravo. Pabaigoje reflektavome. Emocijos ir žinios liejosi per kraštus. SLURŠ integruotos dienos užduotis vaikai atliko su užsidegimu, įtraukdami ir kitus šeimos narius. Kiti trečios klasės mokiniai diskusijos metu ieškojo atsakymo, kodėl sveikas žmogus laimingesnis už sergantį. Baigiantis integruotai dienai, suformulavome išvadą, kad sveikata yra vertybė.

Mokytoja Dalė

Sausio 28 d. visose ketvirtose klasėse vyko integruota SLURŠ diena. Ši diena prasidėjo rytine mankšta, kuri visus nuteikė aktyviam darbui. Akivaizdu tapo koks svarbus žmogui judėjimas. Mokiniai diskutavo, kaip nuotolinio mokymosi metu bent vieną valandą dienoje praleidžia aktyviai judėdami. Jie pasakojo apie žaidimus lauke, sniego skulptūrų kūrimą, sniego kasimą, mankštą su tėveliais. Kita veikla mokinius atvedė į profesionalų sportą. Darbuodamiesi grupėse jie rinko medžiagą apie žymiausius sportininkus ir rengė pristatymus. Visi džiaugėsi sportininkais garsinančiais mūsų gimtąjį miestą, Lietuvą, dalinosi savo patyrimais. Diena tęsėsi sveikos mitybos tema. Į diskusiją visus pakvietė Aino Havukainen, Sami Toivonen knygelės „Tatai ir Patai, prie stalo“ veikėjai. Tai įdomi komiksų knygelė, linksmai pasakojanti, kodėl valgyti privalu, kaip veikia žmogaus virškinimo sistema, ką reiškia maisto netoleravimas. Stebėdami filmuotą medžiagą, mokiniai pagilino žinias apie sveiką maistą ir įsidėmėjo svarbiausius sveikos mitybos principus: maistas turi būti įvairus, subalansuotas ir saikingas. Po pertraukėlės veikla persikėlė į namų virtuves. Čia mokiniai ieškojo maisto produktų, stebėjo ant pakuočių pateiktą produkto sudėtį, aiškinosi, kiek produkte esama cukraus. Tik pavertę nurodytą cukraus kiekį šaukšteliais, visi suprato, kaip dažnai jie galėtų vartoti šiuos produktus. Kiti mokiniai žvaliai kibo į darbą: gamino sveikus sumuštinius, salotas, pasakojo draugams, kokius produktus naudojo. Pati šauniausia šios dienos dalis buvo Protų mūšis „Sveikas žmogus“. Mokiniai pasitikrino savo žinias, įsivertino ir pasidalino įspūdžiais. Pasibaigus integruotos dienos veiklomsketvirtokai jautėsi pavargę, bet nupieštos emocijos kalbėjo: „Mes laimingi! Pamokos kitaip – jėga!“

Mokytoja Violeta