NAUJIENOS

Mokinių projektinių darbų baigiamasis renginys „Aš galiu“

„Tikslas yra ne kas kita kaip galutinį terminą turinti svajonė“,   – tokiais Joe L. Griffith     žodžiais  vedėjai Viltė ir Vilius  pradėjo tradicinį progimnazijos  8-ų klasių mokinių projektinių darbų baigiamąjį renginį „Aš galiu“.

 Salėje susijaudinę sėdėjo aštuntokai, vaikų atėję palaikyti šeimos nariai, susidomėję septintokai ir projektinius darbus besiruošiantys vertinti mokytojai. Po mokyklos direktorės Vitalijos Dziuričienės bei mokinių prezidento Dominyko Gūros  palinkėjimų aštuntokai išėjo į pasiruoštas erdves prie savo projektinių darbų, vėliau pakilo tėveliai ir mokytojai, kurie turėjo įvertinti po keturis mokinių projektinių darbų pristatymus. Mokinių   susikurtą erdvę, darbų pristatymą, atsakymus į pateiktus klausimus vertino du mokytojai. Visi aštuntokai buvo pasitempę ir, akivaizdu, negalėjo paslėpti jaudulio.

Mokslo metų pradžioje mokiniai savo sumanymų įgyvendinti išsiskirstė į  šešias grupes, kuriose organizavo darbą, teikė pagalbą, padėjo kurti rašto darbus ir ruoštis viešiems pristatymams šie vadovai: biologijos ir chemijos mokytoja Sonata Petraitienė, etikos mokytojas Paulius Narušis, IT ir technologijų mokytoja Lina Kučinskienė, fizikos bei matematikos mokytojas Ramūnas Masilionis, teatro mokytojas Gintaras Petraitis ir ilgiausiai mokykloje vadovaujantis projektinėms grupėms Julius Budnikas.

Už geriausius darbus ir veiklas diplomais bei atmintukais buvo apdovanoti šie mokiniai: „Nauda 2019 – 2020“ Rimantė iš 8c klasės, „Jaunasis mokslininkas 2019 – 2020“ Justinas iš 8a klasės „Geriausia vieša kalba 2019 – 2020“ Ernesta iš 8a klasės, „Auksarankis 2019 -2020“ Ąžuolas iš 8c klasės. Šiais metais įsteigta nauja nominacija „Labiausiai komisiją pralinksminęs pristatymas“, kurią laimėjo Ignas iš 8b klasės. Mokiniai džiaugėsi apdovanojimais, teigė, kad sėkmės paukštę sugavo dėl to, kad dirbo atkakliai, stengėsi, sulaukė pagalbos, norėjo tobulėti, rinkosi malonią veiklą.

Mokykla – tai dirbtuvės, kuriose nuolat vyksta mokymasis ir gebėjimų ugdymas: kiekvienas gali save išbandyti veiklose, leidžiančiose geriau save pažinti. O nuoširdūs pokalbiai ir svajonės,  draugų ir mokytojų palaikymas diskusijų šurmulyje po truputėlį virsta tikslingais žingsneliais svajonių link, o pastarosios – tikslais, keičiančiais dabartį ir galbūt formuosiančios ateitį. Juk, kaip teigia Voltas Disnėjus, „jeigu gali apie tai svajoti, vadinasi, gali  tai ir padaryti“.

Lina Plėtienė, lietuvių kalbos mokytoja

DSC_2148.JPG DSC_2154.JPG DSC_2177.JPG

DSC_2187.JPG DSC_2190.JPG DSC_2193.JPG

DSC_2196.JPG DSC_2198.JPG